Programski ciljevi

IPI detaljno razrađuje programske ciljeve: odgojne, obrazovne i razvojne (funkcionalne)...

Programski ciklusi

Ako stupovi predstavljaju prostornu, ciklusi predstavljaju vremensku dimenziju organizacije programa...

Shema napredovanja

U postojeću shemu IPI unosi neke izmjene kako bi napredovanje izviđača bilo ne samo brže i jednostavnije...

Programske aktivnosti

Okosnica IPI-ja su detaljno razrađene programske aktivnosti: Izazovi, Misije, radionice i projekti...

Programske zone

Da bi se dodatno olakšalo planiranje raznovrsnog i uravnoteženog programa, aktivnosti su razvrstane u zone...

Simbolički okvir

Uz preuzimanje u svijetu tradicionalnog simboličkog okvira "Knjige o džungli" za dobnu kategoriju vučića, za poletarce...

Programske sekcije

Programska sekcija svojevrsna je "dječja republika" sa svojim "lokalnim samoupravama" - radnim skupinama...

Programski materijali

Raznovrsni programski materijali najvažniji su oslonac u radu, kako voditeljima, tako i izviđačima...

Aktivno učenje

IPI ne dopušta predavanje kao način rada i dosljedno upozorava: "ako liči na školu, to nisu izviđači!". Igra i praktičan rad...

Programski stupovi

Programski stupovi; Znanje, Vještine, Iskustvo, Mudrost i Kompetencije, predstavljaju organizaciju...

Skautska metoda

IPI inzistira na punoj primjeni Skautske metode u svim dobnim kategorijama. Bez Skautske metode nema izviđaštva...

Metoda PPPP

Planiraj - Pripremi - Provedi - Procijeni ili skraćeno PPPP je metoda koja se provlači kroz sve programske aktivnosti...

Izvidnica je na Izviđački Put Izazova krenula već prošlo ljeto, a do rujna ove godine sve bi trebalo biti spremno da im se na Putu pridruže i ostali koji to žele.

 

Počinjemo dakle s implementacijom IPI-ja, novog programa Saveza izviđača Hrvatske. No nećemo žuriti, ići ćemo polako i oprezno kako bismo u hodu mogli dobivati što više povratnih informacija i napraviti sve eventualno potrebne dorade i prilagodbe. Nije nam važno da novi program uvedemo brzo, nego da to napravimo dobro i kvalitetno.

 

 

Stoga ćemo u ovoj godini započeti samo s programom za dobne kategorije poletaraca (1. i 2. razred OŠ) i vučića (3. i 4. razred OŠ). Program za dobne kategorije mlađih i starijih izviđača (5.-8. razred OŠ) počet ćemo uvoditi 2016. ili 2017., ovisno o procjeni spremnosti.

 

 

Kako se pripremiti za uspješan start, možete saznati već na predstojećim seminarima za voditelje: SOK u Selcu, 6.-8. veljače, te SOV (vjerojatno u Crikvenici, 13.-15. ožujka, informacija slijedi uskoro).

 

Preporučam zato svim udrugama koje razmišljaju o uvođenju novog programa ove godine, da na SOK odnosno SOV pošalju voditelje koji rade s djecom uzrasta 1. do 4. razreda osnovne škole. Ove godine će tako i na SOK-u i na SOV-u ići paralelno dva programa; jedan s temom uvođenja IPI-ja, namijenjen voditeljima poletaraca i vučića, te drugi namijenjen ostalim voditeljima, o čijim temama ćete pravovremeno dobiti informaciju (dijelovi programa će se naravno i preklapati). 

 

Evo samo neka od pitanja na koja ćemo nastojati dati odgovor:

  • na koji način IPI može rad s djecom učiniti kvalitetnijim i atraktivnijim?
  • kako IPI može olakšati voditeljima planiranje i pripremu programa?
  • kako koristiti IPI kao metodu odgoja?
  • koje radne materijale donosi IPI i kako ih koristiti?
  • što je programski ciklus i kako se izvodi?
  • kako izgleda nova shema napredovanja?
  • kako privući nove članove i započeti s radom?
  • kako predstaviti izviđački program roditeljima i nastavnicima?

bit će tu i praktičnog rada, a potrudit ćemo se, naravno, razjasniti vam i sve moguće nedoumice.

 

 

Vidimo se na SOK-u i SOV-u!

IPI je odobrilo

MZOS

 

IPI podupire WOSM

MZOS

Radovi u tijeku

MZOS

 

Rekli su

Program koji je napisan za današnje vrijeme i današnju djecu te ga iz tog razloga SVI članovi odreda jako brzo prihvate.

Davor, OI Suvara

Program prilagođen djeci i njihovim potrebama. Svatko može izabrati sa svojom generacijom (patrolom) što ih zanima i to raditi uz pomoć voditelja. Brže vrednovanje i nagrađivanje odabranog i usvojenog znanja, timski duh, učenje na pogreškama.

Tomislav, UIP Mihaljevica

Voditeljima je rad olakšan zbog zbog same ideje rada u timu, a novosti koje se uvode vrlo pozitivno djeluju i na članove i na voditelje. Smatram i da je program vrlo dobro prilagođen današnjim naraštajima, ali i pruža veću mogućnost individualnog napredovanja kroz provedbu ne samo posebnog, već i općeg programa.

Filip, OI sljeme

Na Izviđačkom Put Izazova su